پلیس پالمیرا به دنبال اطلاعاتی در مورد یک کامیون سرقتی است که در تلاش برای سرقت استفاده شده است


پالمیرا، آقای — اداره پلیس پالمیرا در جستجوی دو مظنون است که سعی داشتند از یک کامیون دزدیده شده برای سرقت در روز چهارشنبه استفاده کنند.

یک افسر پلیس پالمیرا در روز چهارشنبه 10 آوریل به دلیل فعالیت مشکوک در نزدیکی دستگاه خودپرداز بانک به صرافی بانک، خیابان الیزابت، شماره 423 اعزام شد. وقتی افسر رسید، یک وانت مدل قدیمی‌تر را دید که موتورش روشن بود، درب سرنشین باز بود و زنجیرهایی با قلاب‌های یدک‌کش متصل به دستگاه خودپرداز. به نظر می رسد که کامیون در حاشیه قرار داشته و قادر به حرکت نیست.

کامیون مورد استفاده در تلاش برای سرقت قبلاً از خدمات امنیتی پاول و پسر، 825 N. Main به سرقت رفته بود.

شاهدی ادعا کرد که دو مظنون مرد را دیده است که از بانک فرار می کنند و به سمت بزرگراه 61 ایالات متحده می دوند. یک افسر پلیس پالمیرا توسط معاونی از کلانتر شهرستان ماریون کمک می کند که منطقه اطراف بانک را برای مظنونان بررسی می کند.

گمان می رود مظنونان با یک خودروی شاسی بلند یا مدل ناشناخته از منطقه فرار کرده و با شماره 61 US 61 به سمت شمال حرکت کرده اند. تحقیقات اولیه نشان می دهد آسیب جزئی به دستگاه خودپرداز وارد شده است. اعتقاد بر این است که پول نقد وجود ندارد.

ادی بوگ، رئیس اداره پلیس پالمیرا، گفت که تلاش های مشابهی در اواخر سال گذشته در سایر دستگاه های خودپرداز در مناطق هانیبال و بولینگ گرین انجام شد.

از افرادی که اطلاعاتی در مورد تلاش برای سرقت دارند خواسته می شود با اداره پلیس پالمیرا با شماره (573) 769-5540 تماس بگیرند.


برای اخبار بیشتر شهرستان ماریون (MO)، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید