چگونه عمل کوچک پزشکی خود را کارآمدتر کنید


اجرای یک تمرین پزشکی مانند چرخاندن بشقاب ها در حالی که با شمشیرهای شعله ور شعبده بازی می کنید – گیج کننده است و گاهی اوقات می تواند مانند یک کنسرت پرمخاطره باشد. اما لازم نیست همیشه اینگونه باشد. با رویکرد صحیح، حتی کوچکترین عمل پزشکی می تواند مانند یک ستاره در کهکشان وسیع مراقبت های بهداشتی بدرخشد. برای یادگیری نحوه کارآمدتر کردن عمل کوچک پزشکی خود با برخی از تکنیک های موثر، ادامه مطلب را بخوانید.

این کاغذ را پاره کن

اسناد و مدارک همیشه جزء اصلی در زمینه پزشکی بوده است. با این حال، بالاخره زمان آن رسیده است که با انبوه کاغذهایی که به نظر می رسد مانند جادو روی میزها و کمدهای بایگانی شما ظاهر می شوند، خداحافظی ایمن داشته باشید. دلیلش این است که بالاخره می توانید همه چیز را دیجیتالی کنید. بهتر از همه، از آنجایی که شما یک مطب کوچکتر را اجرا می کنید، این روند بسیار ساده تر و سریعتر از یک بیمارستان بزرگ خواهد بود.

نرم افزار ذخیره سازی دیجیتال که برای مراقبت های بهداشتی طراحی شده است، صرفه جویی در فضا را هم از نظر فیزیکی و هم از نظر ذهنی ندارد. همچنین اطلاعات بیمار را در دسترس تر و ایمن تر می کند. سرویس‌های ابری می‌توانند از داده‌های بیمار بهتر از هر کابینت بایگانی امن محافظت کنند و سوابق پزشکی الکترونیکی یادداشت‌ها و تاریخچه‌ها را در اختیار کسانی قرار می‌دهند که به آنها نیاز دارند.

نماینده ارتقاء

یکی از مشکلات یک تمرین کوچک این است که سعی کنید همه چیز را خودتان انجام دهید. اگرچه ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد، اما صرفاً با برون سپاری کار در زمان و تلاش زیادی صرفه جویی خواهید کرد. در بسیاری از موارد، برون سپاری برای کارهای کوچک ضروری است، اما از انجام آن نترسید، حتی اگر ضروری نباشد. این تغییر حجم کار را هم برای شما و هم برای کارکنانتان کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بیشتر روی بیماران خود تمرکز کنید و محیط کاری کارآمدتری ایجاد کنید.

تقویت روحیه در محل کار

وقتی نوبت به کارمندان شما می رسد، روحیه سالم محل کار معمولاً سس مخفی در دستور العمل اثربخشی تمرین شما است. وقتی تیم شما احساس ارزشمندی و حمایت کند، طبیعتاً انگیزه و کارآمدتر خواهند بود. حرکات کوچک، از یک یادداشت تشکر ساده گرفته تا برنامه های تشخیص ساختار یافته تر، می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

در حالی که راه های زیادی برای به حداکثر رساندن بهره وری کادر پزشکی وجود دارد، شما باید برای تقویت روحیه بیشتر تلاش کنید. پرورش فرهنگ کاری را در نظر بگیرید که پذیرای بازخوردهای سازنده باشد و موفقیت را جشن بگیرد. اعضای تیم خوشحال به بیمارانی شاد تبدیل می شوند که به نوبه خود منجر به نتیجه سالم تری برای تمرین شما می شود.

در صورت امکان خودکار کنید

یکی از چالش برانگیزترین راه ها برای کارآمدتر کردن یک عمل پزشکی کوچک، استفاده از اتوماسیون است. این به این دلیل است که بسیاری از حامل‌های خودکار هزینه‌های اولیه بالایی دارند که ممکن است برای یک تأسیسات کوچک‌تر گران باشد. با این حال، این فقط برای تجهیزات پزشکی خودکار اعمال می شود.

از یادآوری قرارها گرفته تا ردیابی موجودی، بسیاری از سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار وجود دارند که می‌توانند از یک تمرین کوچک سود ببرند که شروع آن هزینه زیادی نخواهد داشت. در حالی که این سیستم‌ها مستقیماً به مراقبت از بیمار کمک نمی‌کنند، می‌توانند بسیاری از کارهای روتین را برای آزاد کردن زمان و کاهش خطاها خودکار کنند و به کارایی کلی کمک کنند. اگر می خواهید از این برنامه ها استفاده کنید، به یاد داشته باشید که آنها قرار نیست جایگزین انسان شوند. آنها می خواهند به آنها اجازه دهند در نقش هایی که بیشترین ارزش را دارند بدرخشند.


دیدگاهتان را بنویسید